Muski’den Marmaris atık su altyapısına 17 milyon tl’lik yatırım
Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MUSKİ), Marmaris’te atık su altyapısını güçlendirmek amacıyla üç terfi merkezinde kapsamlı yenileme çalışması gerçekleştirdi.
Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MUSKİ), Marmaris’te atık su altyapısını güçlendirmek amacıyla üç terfi merkezinde kapsamlı yenileme çalışması gerçekleştirdi.
Muğla Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MUSKİ), Marmaris’te atık su altyapısını güçlendirmek amacıyla üç terfi merkezinde kapsamlı yenileme çalışması gerçekleştirdi.
Marmaris ilçesindeki terfi merkezlerinde yapılan çalışma kapsamında, kullanım ömrünü tamamlayan kaba ızgaralar modern sistemlerle değiştirilerek altyapıya yaklaşık 17 milyon TL’lik yatırım yapıldı.
MUSKİ’nin yürüttüğü proje ile atık su sisteminde sık yaşanan tıkanma ve arızaların önüne geçilmesi, bakım maliyetlerinin azaltılması ve sistemin daha verimli çalışması hedefleniyor.
Yetkililer, özellikle ıslak mendil, plastik poşet ve benzeri katı atıkların kanalizasyon hatlarına atılmasının sistemde ciddi arızalara yol açtığını belirterek vatandaşlara uyarıda bulundu. Bu tür atıkların altyapının sürdürülebilirliği açısından büyük risk oluşturduğu vurgulandı.
MUSKİ İşletmeler 2. Bölge Dairesi Başkanı Serdar Aldemir ise yapılan yenilemenin sistemin ömrünü uzattığını ancak vatandaşların bilinçli kullanımının da en az yatırımlar kadar önemli olduğunu ifade etti.
Yapılan çalışmalarla Marmaris’te atık su altyapısının daha dayanıklı, kesintisiz ve çevre dostu hale getirilmesi amaçlanıyor.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 bingolhaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.