Büyükşehir aşure ikramlarına Soma ve Akhisar'da başladı

Manisa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği aşure ikramlarına Soma ve Akhisar'da başladı. Etkinliğin önümüzdeki günlerde il genelindeki farklı ilçelerde devam edeceği bildirildi.

Büyükşehir aşure ikramlarına Soma ve Akhisar'da başladı